Програма АМІ курсу підготовки асистентів для монтессори-класів 0-3:
- Знайомство з Монтессорі методом;
- Функції вчителя;
- Функції асистента;
- 4 стадії розвитку;
- Розум дитини від 0 до 6 років (із зазначенням сентизивних періодів). Особливу увагу буде приділено найважливішому періоду від 0 до 3 років, в якому дитина «несвідомий творець».
- Порядок: значення порядку і точності, особливо ролі порядку в формуванні особистості;
- Рух від 0-3 років: розвиток руху і його значення для дитини;
- Мова і його розвиток.
- Незалежність і її розвиток.
- Підготовлене фізичне і психологічне середовище як у Нідо, так і в Тоддлер класі;
- Свобода і дисципліна. Розуміння концепції «Свобода» і концепції «Дисципліна» в Монтессорі-підході.
- Спостереження і їх значення (техніка і способи ведення записів під час спостережень);
- Музика та образотворче мистецтво;
- Як підтримувати середовище (в приміщенні і поза ним).
- Основи привчання до туалету в дитячому та Тоддлер класах.
Программа АМИ курса подготовки ассистентов
для монтессори-классов 0-3
- Знакомство с Монтессори методом;
- Функции учителя;
- Функции ассистента;
- 4 стадии развития;
- Разум ребенка от 0 до 6 лет (с указанием сензитивных периодов) .Особенное внимание будет уделено важнейшему периоду от 0 до 3 лет, в котором ребёнок «Бессознательный творец». ;
- Порядок: значение порядка и точности, особенности роли порядка в формировании личности;
- Движение от 0-3 лет: развитие движения и его значение для ребенка;
- Язык и его развитие.
- Независимость и ее развитие.
- Подготовленная среда: дом и в Нидо, в Тоддлер классе (физическая и психологическая);
- Свобода и дисциплина. Понимание концепции «Свобода» и концепции «Дисциплина» в Монтессори-подходе.
- Наблюдения и их значение (техника и способы ведения записей во время наблюдений);
- Музыка и изобразительное искусство;
- Как поддерживать среду (в помещении и вне его).
- Основы приучения к туалету в Младенческом и Тоддлер-классах.