„Поддерживать и одобрять то, что сегодня у конкретного ребенка получилось лучше, чем вчера.“
Мария Монтессори

Програма АМІ курсу підготовки асистентів
для монтессори-класів 3-6:

  • Знайомство з Монтессорі методом;
  • Функції вчителя;
  • Функції асистента;
  • 4 стадії розвитку;
  • Розум молодше 6 років (з вказанням сензитивних періодів);
  • Порядок: значення порядку та точності, особливості ролі порядку в формуванні особистості;
  • Рух до 6 років: розвиток руху та його значення для дитини;
  • Мова та її розвиток.
    Також розглядаються наступні питання:
    • 1. Підготовката роль дорослого;
    • 2. Застосуваннямови в цілому;
    • 3. Застосування лексики – вірної, точної, різнобарвної, адекватної;
    • 4. Якслухати дітей;
    • 5. Як стимулювати використання мови;
  • Незалежність та її розвиток.
    Також розглядаються декілька видів незалежності – фізична, ментальна, емоційна та духовна, на підставі яких будується взаємозалежність;
  • Підготовлене середовище: будинок та Casadei Bambini (фізична та психологічна);;
  • Свобода та дисципліна. Розуміння свободи в Монтессорі. Формування дисципліни як частини внутрішнього розвитку;
  • Розвиток дитинияк члена суспільства;
  • Спостереження та значення (техніка та засоби ведення записів під час спостережень);
  • Музика та образотворче мистецтво;
  • Як підтримувати середовище (в приміщенні та ззовні).


Обов'язкове Читання::
  • Діти Інші
  • Дитинав Родині
  • Освіта для Нового Світу
  • Вбираючий Розум

 




Программа АМИ курса подготовки ассистентов
для монтессори-классов 3-6:

  • Знакомство с Монтессори методом;
  • Функции учителя;
  • Функции ассистента;
  • 4 стадии развития;
  • Разум младше 6 лет (с указанием сензитивных периодов);
  • Порядок: значение порядка и точности, особенности роли порядка в формировании личности;
  • Движение до 6 лет: развитие движения и его значение для ребенка;
  • Язык и его развитие.
    Также рассматриваются следующие вопросы:
    • 1. Подготовка и роль взрослого;
    • 2. Использование языка в целом;
    • 3. Использование лексики – правильной, точной, разнообразной, адекватной;
    • 4. Как слушать детей;
    • 5. Как стимулировать использование языка;
  • Независимость и ее развитие.
    Также рассматривается несколько видов независимости – физическая, ментальная, эмоциональная и духовная, на основе которых строится взаимозависимость;
  • Подготовленная среда: дом и Casa dei Bambini (физическая и психологическая);
  • Свобода и дисциплина. Понимание свободы в Монтессори. Формирование дисциплины как части внутреннего развития;
  • Развитие ребенка как члена общества;
  • Наблюдения и их значение (техника и способы ведения записей во время наблюдений);
  • Музыка и изобразительное искусство;
  • Как поддерживать среду (в помещении и вне его).


Обязательное Чтение:
  • Дети Другие
  • Ребенок в Семье
  • Образование для Нового Мира
  • Впитывающий Разум.